Novi plan ishrane – 4 koraka do cilja - Živanovic Tim

by Zivanovic Tim
7 days ago
46 Views

Kroz rad sa svojim klijentima, osluškivanje njihovih potreba i praćenje rezultata, došla sam do ideje 💬 da napravim jedan sveobuhvatan plan ishrane koji je jednostavan za sprovođenje a daje sjajne rezultate – smanjenje telesne težine do 10% za mesec dana, bolje varenje, više energije, smanjenje triglicerida, ukupnih masti, visceralnih masti, normalizacija stolice, poboljšanje varenja…

Plan ishrane traje 4 nedelje.

🍎 Prva nedelja je nedelja adaptacije – najlakša za sprovođenje i predstavlja postepeni prelazak sa uobičajenog na novi režim ishrane. Tu su takozvani SOS obroci koji će vam pomoći da prevaziđete psihološku glad, naročito u večernjim satima.

🍎 U drugoj nedelji se uključuju različite namirnice koje će očistiti creva, što je jedan od najvažnijih koraka u procesu mršavljenja i poboljšanju zdravlja.

🍎 Treća nedelje je nedelja alkalizacije – pH ishrana – jedna od najefikasnijih, najzdravijih i najbezbednijih dijeta koja je popularna širom sveta, a njen ključni cilj je da se smanji kiselost organizma koja je glavni krivac za mnoge tegobe savremenog čoveka.

🍎 Na kraju je nagradna nedelja, nedelja kompromisa, kada zajedno pravimo jelovnik koji će predstavljati kombinaciju vaših i mojih želja 🙂. Vaše omiljene namirnice i obroci biće implementirani u novi režim ishrane i sa ovakvim režimom nastavljate dalje. Dakle, nema odricanja – suština je u dobrom kombinovanju i balansiranju.

Za četiri nedelje mnoge navike će biti promenjene i samim tim ćete bez teškoća nastaviti sa novim planom ishrane.

Tags: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *