6 koraka bez kojih nema efikasnog mršavljenja! - Živanovic Tim

by Zivanovic Tim
1 month ago
50 Views
  1. Odluka – ako vam je cilj da brzo “skinete” par kilograma da biste za neku posebnu priliku izgledali fit, to nije dobra odluka i neće dati dugoročne rezultate. Treba da osvestimo zašto je dosadašnji način ishrane za nas loš, kako utiče na naše fizičko i mentalno zdravlje i izgled, a onda da donesemo odluku da se menjamo, da radimo na sebi, da menjamo navike. Kada odlučimo da to uradimo zbog sebe i postavimo dugoročne ciljeve, onda će i rezultati biti dugoročni.
  2. Čišćenje creva – prosečan čovek u svojim crevima nosi 3-5 kg stare stolice (u ekstremnijim slučajevima i više). Zidovi creva su obloženi starim naslagama, samim tim je apsorpcija hranljivih materija loša, imunitet nam je oslabljen, crevna flora narušena, a sve to utiče na celokupno zdravlje i kilažu. Nema potrebe da sprovodite agresivne metode čišćenja, dovoljno je da uključite određene namirnice u ishranu koje će same da odrade svoj posao.
  3. Vraćanje obima želuca u normalu – zbog redovnog prejedanja (čovek najčešće unosi 1,5-3 puta, pa čak u nekim ekstremnim slučajevima  i do 10 puta više hrane nego što mu je potrebno), obim želuca se vremenom poveća, a to dovodi do konstantne potrebe za sve većim količinama hrane i grickanjem između obroka. Uz dobro organizovanu ishranu već za 2-3 nedelje ćete primetiti da više ne možete da pojedete onu količinu hrane koju ste ranije mogli. Ako to i uradite, nećete proći bez gastričnih tegoba.
  4. Dobro varenje – glavni cilj tokom promene načina ishrane nam je da poboljšamo varenje. Da sva hrana koju pojedemo bude maksimalno dobro svarena i iskorišćena. Da bismo to postigli treba da znamo kako da kombinujemo namirnice, kada se jede voće, kako tečnost utiče na proces varenja, koje namirnice olakšavaju varenje i kako da normalizujemo crevnu floru.
  5. Oslobađanje od viška soli i vode – kada smanjite unos industrijske hrane, soli, šećera, veštačkih začina i pojačivača ukusa i uvedete određene namirnice u ishranu, smanjićete količinu soli u organizmu i osloboditi se suvišne vode, a samim tim i rasteretiti srce i bubrege, ali i smanjiti celulit i kilažu.
  6. Edukacija – veoma je važno da razumete ono što radite tokom procesa menjanja navika. Zato nije preporučljivo da sami birate dijete sa interneta, jer ne znate koliko je ta dijeta dobra za vas, s jedne strane, a sa druge strane nemate dovoljno informacija o tome zašto u jelovniku sve izgleda tako kako izgleda. Ako razumete vaš jelovnik, onda ćete vrlo  brzo moći da ga zgužvate i bacite, a navike će ostati deo vas i rezultati će samim tim biti dugoročni – nema jo-jo efekta!
Tags: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *